Известие

Collapse
No announcement yet.

alfa147sele блокира на скорост не иска да пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • alfa147sele блокира на скорост не иска да пали

    alfa147selespeed днес ми блокира на някаква скорост вероятно първа, защото исках да тръгна от паркинга, но не можа да тръгне. Изгасих я тръгнах да паля не пожела остана си на скорост и не искаше да изключи от скорост и цъкаше нещо от към скоростната кутия толкова цъкаше, че реших да разкача акумулатора, за да и спра тока и като го закачих не цъкаше. Поиграх си с разкачване и закачване, палене и гасене и накрая взе, че тръгна пустата. Почти се бях прибрал и захапа на 4та скорост и не пожела да я свали изключи или да мине на по-горната. При подаване на газ глъхнеше та спрях пред блока почти, точно преди завоя беше. Разкачих пак акумулатора и се оправи. Запалих, паркирах и се прибрах да пия 1 студена вода.
    Та мисълта ми е къде да я заведа в София ама да ми я оправят без да оставя последната си заплата или съвет какво може да и е станало?

  • #2
    Пиши за кой град става въпрос. За София, предполагам, че във всеки форумен сервиз ще ти свършат работа.

    Ако ти се занимава собственоръчно (което не го препоръчвам на хора без техническа подготовка), това е темата, която ще ти помогне:

    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=34244


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      От личен опит ти казвам че в София не ги разбират селетата Само ще си хвърлиш заплатата , може и няколко .

      Ако имаш възможност ходи до човека от линка дето е пратил колегата над мен
      Last edited by alfa_romeo_forever; d.m.y г., 15:28.
      Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
      Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

      Comment


      • #4
        дай жокер каде да си ги караме за ремонт
        че аз имам 2 и 147 и гт селета
        alfa GT q4 GTB 2268 VKLR Black Line
        alfa GT selespeed Edizione sportiva
        alfa GT 1.9jtd
        lancia tesis 2.0 20v turbo
        alfa brera 2.4 jtdm
        Audi A4 cabriolet
        VW Beetle cabriolet 1.8 turbo 300+++
        sigpic
        bySpaghetti PerformanceGarage

        Comment


        • #5
          Плевен - Добри http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=10660
          Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
          Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

          Comment


          • #6
            Благодаря на отзовалите се.
            От София съм. Попрегледах тази тема но не срещнах нещо полезно или пък не съм гледал внимателно незнам. Ако имате идеи какво може да е да го погледна сам ако не някой сервиз който да не ме посреща като банкомат .

            Comment


            • #7
              Въпросната тема е една от златните теми на форума.

              Всичко, което е изложено в нея от колегата Добромирски, когото нямам честта лично да познавам, е напълно достатъчно за всеки технически грамотен ентусиаст да направи "сърдечна операция" на системата.

              По-добре потърси квалифициран специалист за да ти реши проблема с автомата.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Кой е той

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от alfa_romeo_forever Покажи съобщение
                  Колегата ти го е посочил по-горе.

                  Comment


                  • #10
                    Само оправи се може би временно не се знае

                    Comment


                    • #11
                      Според мен нещо се е случило или с релето на помпата или със самата помпа,не е включила налягането в сферата е паднало и колата не е искала да превключва.След като си свалил и качил акумулатора помпата е включила и е вдигнала налягане и колата е взела да превключва,но по време на движение явно помпата пак е спряла да включва и затова си останал на 4та...
                      По принцип помпата се чува доста като включи и в такава ситуация най-лесния начин да провериш дали работи е като дадеш на контакт и цъкаш лоста да превключва,ако сферата ти е ОК помпата ще се включи след трето-четвърто цъкане,ако се включи по-рано да знаеш ,че и сферата е тръгнала.
                      Поздрави!
                      Алфа Ромео 147 2.0

                      Comment


                      • #12
                        Сферата е добре пълни на 3то включване, с помпата уж няма проблем, по принцип няма проблеми сега, но тогава май стана така, защото запалих колата и веднага натиснах напред за 1ва, което май не е правилно, защото не изчаках и сигурно е дало грешна информация та за това да ме остави на пътя.

                        Comment

                        Working...
                        X